اف‌ بی‌ آی: مهاجم ترامپ درباره جان اف کندی جستجو کرده بود-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

اف‌ بی‌ آی: مهاجم ترامپ درباره جان اف کندی جستجو کرده بود

مدیر اف‌بی‌آی در جلسه شهادت مجلس نمایندگان آمریکا در مورد ترور ناموفق دونالد ترامپ اعلام کرد که فرد مهاجم درباره نحوه ترور جان اف کندی جستجو کرده بود.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۰ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 July 24
کد خبر: ۲۵۱۴۹۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ کریس ری مدیر اف‌بی‌آی امروز چهارشنبه به قانونگذاران آمریکایی گفت که توماس کروکس فرد مهاجم به ترامپ، در اینترنت در مورد اینکه «لی هاروی اسوالد» چطور جان. اف کندی رئیس جمهوری اسبق ایالات متحده را ترور کرده بود، جستجو‌هایی داشت.

ری در جلسه شهادت نزد کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا بیان کرد: از روز ۶ ژوئیه توماس کروکس بسیار بر روی ترامپ و تجمع انتخاباتی‌اش متمرکز شده بود و در گوگل این سوال را جستجو کرده بود که «فاصله اسوالد از کندی چقدر بوده است؟»

۱۳ ژوئیه، دونالد ترامپ در یک گردهمایی انتخاباتی در شهر باتلر در ایالت پنسیلوانیا، هدف ترور نافرجام قرار گرفت و از ناحیه گوش راست مجروح شد.

اف‌بی‌آی اعلام کرد: کروکس ۲۰ ساله اهل باتلر پنسلوانیا، عامل تیراندازی به‌سمت ترامپ بوده است، اما انگیزه فرد ضارب مشخص نشده است.

مدیر اف‌بی‌آی در جلسه کمیته مجلس نمایندگان همچنین ابراز داشت: سه دستگاه منفجره، یکی از خودروی فرد ضارب و یکی در خانه او پیدا شده است.

وی با اشاره به اینکه هنوز مشخص نیست که مهاجم همدست داشته است یا خیر؟، افزود: یک پهپاد از خودروی ضارب کشف شده است. به نظر می‌رسد که ضارب در روز تیراندازی از آن در منطقه استفاده کرده است. / تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده